Thursday 25 August 2011

Lakukan Seks Ditempat Berlainan

Jangan jadikan seks sebagai satu rutin yang membosankan. Asyik-asyik masuk bilik, baring atas katil, cium-cium, buka baju, perempuan main kemaluan lelaki, lelaki main kemaluan perempuan, perempuan di atas, lelaki di atas, lelaki pancut, lap-lap, pakai baju, tidur! <- ini adalah rutin yang tak menarik langsung.

Ya memang anda boleh ketawa sebab KB boleh teka bagaimana kehidupan seks anda. Meh sini KB nak share sedikit info supaya kehidupan seks menjadi lebih menarik dan membuatkan anda dan pasangan sentiasa menanti untuk acara seks seterusnya.

Post kali ini KB nak kongsi tentang tempat di mana seks itu berlaku. Jangan hadkan kreativiti anda. KB tahu mesti banyak idea seks dalam otak anda tapi mungkin anda malas nak luahkan. Jadilah rajin sikit dan jadi kreatif! Selain bilik tidur, banyak lagi kawasan-kawasan sekitar rumah yang boleh dijadikan tempat seks:

1. Ruang tamu: Perempuan boleh sambut kepulangan lelaki secara seksual dan terus lakukannya di ruang tamu - tempat ketibaan. Lelaki mana yang tak seronok bila diberi hidangan sebegitu ngam-ngam waktu masuk rumah. Sofa ruang tamu pastinya empuk untuk menggantikan katil. Ruang sofa yang sempit akan menjadikan seks itu lebih intim.


2. Dapur: Lelaki boleh start menggoda perempuan sewaktu dia memasak, mencuci pinggan atau mengemas dapur. Goda punya goda, teruslah buat seks di situ. Gunakan kerusi, meja makan dan lain-lain yang ada di dapur tu.



3. Tandas: Sewaktu pasangan anda sedang mandi, cuba ketuk pintu. Biarkan dia buka sedikit dan bertanya, kemudian anda minta izin untuk masuk. Sila gunakan nada-nada nakal supaya dia terus dapat message yang anda ingin melakukannya di dalam tandas. Best sebenarnya seks dalam tandas, gunakan air secara kreatif ok.



4. Sekiranya anda berani - balkoni atau halaman rumah: Seks di luar pastinya memberi pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Tapi awas, anda mungkin menjadi mangsa 3gp yang akan diletakkan di internet. Oleh itu, pastikan tempat anda betul-betul selamat sebelum melakukannya.



5. Kereta: bahaya tapi berbaloi. Gunakan seberapa banyak kreativiti yang mungkin. Cuma pastikan anda tidak diperhatikan. Boleh dimulakan dengan lelaki hanya menggunakan jari dan mainkan kelentit perempuan atau meramas buah dada. Perempuan pula boleh menghisap batang lelaki dan sebagainya. Pesanan: Sila memandu dengan berhati-hati. Eyes on the road!!


Terdapat banyak lagi tempat yang anda boleh cuba untuk melakukan seks seperti tangga, hotel, taman dan lain-lain. Apa pun, pastikan tempat itu line clear! Cuba gabungkan beberapa tempat itu untuk pengalaman seks yang lebih menarik.


No comments:

Post a Comment